Pytania i odpowiedzi

 

FAQ

1. Czy produkty są w wersji cyfrowej czy fizycznej?

Wszystkie produkty na stronie są w wersji cyfrowej.

2. Czy cena za produkt jest całkowitą ceną brutto?

Tak, cena za produkt to całkowita cena jaką płaci klient.

3. Czy wysyłka coś kosztuje?

Nie, wszystkie produkty są produktami cyfrowymi, więc wysyłka nic nie kosztuje. 

4. Czy są u was jakieś zniżki?

Na ten czas sklep nie przewiduje systemu rabatowego.

5. Ile muszę czekać na produkt od zapłaty?

Jeśli wybrałeś opcje szybkiego przelewu (płatności Shoper przez Blue Media) Produkt otrzymasz kilka minut po zapłacie. Jeśli wybrałeś opcje zwykłego przelewu produkt otrzymasz w momencie zaksięgowania kwoty na naszym koncie (zazwyczaj 1-3 dni robocze).

6. Czy mogę zwrócić towar i jakie są tego konsekwencje?

W naszym sklepie masz pełną gwarancję bezpieczeństwa, jeśli w ciągu 14 dni od zakupu stwierdzisz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze.

7. Skąd mam wiedzieć, co mam wybrać?

Przy każdym produkcie jest jego opis, porównaj, który do Ciebie najbardziej pasuje.

8. Czy jest możliwość płatności ratalnej?

Obecnie nie ma takiej możliwości. 

9. Jak mogę się z wami skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu drogą mailową odpowiadamy najszybciej jak się da (zazwyczaj tego samego dnia) inwestowanienagpw@gmail.com.

10. Czy mogę gdzieś uzyskać więcej wiedzy na temat giełdy?

Oczywiście zapraszam na kanał na Youtube https://tiny.pl/g6fm9 oraz do zapisania się na newsletter, na Youtube pod każdym filmem jest odpowiedni link.

11. Czy dostęp do materiałów mi kiedyś wygaśnie?

Nie, materiały są dostępne dożywotnio.

12. Czy mogę dać znajomym zakupione szkolenia?

Nie, szkolenia są objęte prawem własności i tylko kupujący może z nich korzystać. Jeśli znajomi chcą poszerzyć swoje horyzonty zapraszam ich również na moją stronę oraz kanał na Youtube https://tiny.pl/g6fm9, oraz do zapisania się na newsletter.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl